måndag 20 juni 2011

Jag hatar mitt liv

Jag har inte uppdaterat bloggen på länge. Det började med att sömneriet kraschade, sen fick jag influensan from hell och det ledde till att jag inte bara hamnade på ruta ett igen, jag hamnade på minusruta.

Idag hatar jag mitt liv extra mycket.
Visserligen vaknade jag när klockan ringde men jag somnade om ungefär lika fort som det tar att säga körsbärssaft. 10:30 vaknade jag igen av att katten ylade förtvivlat efter mat.
Kul att komma till jobbet straxt efter 11, jag som hade tänkt att löneförhandla idag.

9 arbetsdagar kvar till semester, 63 till utredning.

2 kommentarer:

  1. Har läst igenom hela din blogg och inser att du har ett helvette.Hoppas du finner en lösning.

    "kram" bastardized.

    SvaraRadera
  2. Hej. Har skrivit till dig innan både här och på fl, du har dock inte svarat så känner mig lite korkad som skriver igen, hehe! Ville bara säga att jag fått diagnosen dsps nu och när jag slutat amma vill de att jag prövar Cirkadin. Är det något du har erfarenhet av?

    Hälsningar från Emilie Ihre - Minifer - din stalker ;)

    SvaraRadera